El blog d'un caminant

jueves, febrero 1

NO M’HI RECONEC

Darrerament han aparegut diverses cartes a la revista Estela sobre la meva persona, res a dir, són opinions ben legítimes que més enllà del que podria matisar em fan reflexionar sobre el que és la meva actuació pública.

Ara bé, si que voldria comentar una carta que fa referència al carril bici del passeig de Mar signada per la senyora Roser Garcia Lòpez. Amb tot el respecte del món, la veritat és que em sóc quedat un xic perplex en llegir els seus comentaris, sort que hi havia altres persones al debat i ho he pogut contrastar perquè començava a pensar que puc canviar de personalitat sense jo notar-ho.

A n’aquest debat organitzat per l’associació “Amics de Calella” vaig comentar diversos temes de la regidoria de Medi Ambient i entre d’altres la proposta de regularitzar un carril bici ja existent, però que degut a una insuficient senyalització pocs ciclistes co mpleixen, fet que provoca múltiples queixes d’usuaris del passeig.

Després d’explicar l’opció que considero més correcta s’entaula un debat on hi participa el president de l’Agrupació Sardanista, amb el qual em segueix unint una bona amistat. Ni aixeco la veu, ni faig callar a ningú, ni molt menys falto al respecte i la seva opinió em dóna que pensar.

I als fets em remeto, uns dies després em fan una entrevista a Ràdio Calella Televisió on admeto que hi ha opinions diferents i que cal trobar el consens.

Hi ha qui pensa que en política, i malauradament també a la vida diària, guanyar vol dir enfonsar al que no pensa com ell. Senzillament no m’hi reconec fent aquest paper.

2 Comments:

  • At miércoles, febrero 07, 2007, Anonymous Anónimo said…

    És cert Josep Maria. Malauradament No vaig estar en el debat, però em va sorprendre molt l'escrit a ESTELA, doncs jo tampoc et reconeixia en ell. No m'agrada que hi hagi persones que només es mobilitzen en negatiu. Hi ha tantes coses positives per fer!!! Qui malbarata les seves energies en criticar no ajuda al bé comú, per molt que s'ho pensin. M'agradaria que poguessis respondre a través del mateix mitjà (ESTELA), exposant en els mateixos termes que has escrit aquí al blog, amb la teva serenitat i respecte habitual. Sortosament hi ha persones que valorem la teva tasca tan compromesa per al bé de Calella, en particular, i amb el Medi Ambient, en general.

    Rep des d'aquí els meus ànims més sincers. T'ho mereixes!!!

    R.Joan
    Calella

     
  • At lunes, febrero 12, 2007, Blogger Josep Maria Juhé Mas said…

    Gràcies Joan, efectivament sortirà el mateix escrit a l'ESTELA.

     

Publicar un comentario

<< Home