El blog d'un caminant

jueves, abril 26

EL PODER DEL DEBAT

La raó va per barris i tot i que jo vaig assistir a un debat per explicar la meva acció de govern desconeixent qualsevol altra implicació política que la d'assistir a un debat "el govern informa" que ja s'havia celebrat d'altres vegades, demano per tant la pressumpció d'inocència. He de reconèixer que en l'alta política que estem convertint Calella qualsevol acció és contrastada per d'altres grups polítics i si se'n deriva una irregularitat tot seguit és denunciada amb certa fruïció.
La denúncia no només és legítima sinó fins i tot necessària, per això precisament els sitemes democràtics tenen oposició i òrgans neutrals que vetllen pel correcte funcionament de les institucions. Ara bé denunciar no vol dir fer el judici i emetre veredicte amb tot un raguitzell de desqualificacions, algunes força pejoratives. En concret se m'acusa d'estar nerviós, de passarell, de no deixar parlar, de fer el que em dóna la gana i d'altres de fer el joc a no sé qui.
Per què?
Senzillament perquè no ballo al só que uns quants voldrien i això no vol dir que balli al só dels altres, però les ganes que hi ha per arribar a dalt de tot ens dificulta raonar amb equanimitat.
Per part meva tinc clar que em puc quedar a l'oposició, que puc estar en el futur govern i que, encara que sigui una possibilitat llunyana, puc arribar a ser alcalde. Cap problema, qualsevol de les tres opcions no em farà perdre les maneres i el més important, les ganes de seguir treballant per la comunitat.

6 Comments:

  • At viernes, abril 27, 2007, Anonymous Anónimo said…

    Em quedo amb l'últim paràgraf. M'encantaria que tots els candidats ho subscrivissin.

    Cordialment,

    R.Joan

     
  • At viernes, abril 27, 2007, Anonymous Anónimo said…

    Juhé has canviat o tan fet caviar, t'has convertit en jugador d'aventatge com els amics d'Esquerra, m'agradaves més quan parlaves de la gent seguda als bancs de la Plaça de l'Ajuntament i no ara que utilitces la teva situació de regidor al govern per fer servir els mitjans públics en favor teu.

     
  • At jueves, mayo 03, 2007, Anonymous Anónimo said…

    Amic Juhé, les lleis s'han de complir sempre, encara que no les coneixis. No es de rebut que en comptes d'excusar-te, damunt acusis.
    Has, heu, conjuntament amb ERC, agafar avantatge de manera ilícita, i això si més no mereix unes disculpes.

     
  • At jueves, mayo 03, 2007, Blogger Josep Maria Juhé Mas said…

    Bé, no canvio tan fàcilment, més aviat sóc força tossut amb les meves idees. Per altra banda si tingués clar que he comés un error, encara que fos per desconeixement, no tingueu dubte que rectificaria i demanaria disculpes, altres cops ho he fet.
    En darrer terme sempre acabem descobrint el joc de cadascú que és el que a molts us interessa saber i que a més ja ho teniu clar amb les vostres sentències.
    En canvi, jo dec ser un xic curtet perquè no em veig fent el joc a ningú i si fent propostes amb contingut i rigor per seguir canviant la nostra ciutat.

     
  • At viernes, mayo 04, 2007, Anonymous Anónimo said…

    Soc convergent i estic decepcionat de com han actuat en aquest cas del programa de TV Calella. Sincerament crec que ho haurien d'haver denunciat a la Junta Electoral, i a pagar les sancions corresponents si finalment es demostra que la realització del programa és il.legal. I per les sancions que corresponguin a l'ajuntament o a TV Calella, doncs a descomptar-les dels sous dels regidors afectats i punt.

     
  • At viernes, mayo 18, 2007, Anonymous Anónimo said…

    Està clar qui hi ha consignes. I hi ha gent que les sap portar a la pràctica sense cap tipus de reflexió. Déu ens guard que aquesta gent ens governés algun dia -dic la que no reflexiona. Han llegit el que diu la tan esmentada llei electoral. Jo us dic, perquè l'he llegit, que no està tan clar que Juhé no pogués intervenir en el debat dins un programa ja dissenyat d'antuvi.

     

Publicar un comentario

<< Home